Sin leer ni escribir hasta los seis.
L'ésser humà necessita expressar-se: comunicar els seus pensaments i sentiments. Ho du a terme per mitjà del llenguatge, que pot ser: mímic, oral i gràfic.
I exactament en aquest ordre és que el nen aconsegueix expressar-se davant dels altres.
L'aprenentage de la lectura i de l'escriptura està condicionat a la maduresa mental i psicomotriu del nen.
La formació d'un nen d'infantil ha de realitzar-se a través del joc ja que estimula el sentit creatiu.Està demostrat que el joc és l'eina fonamental per una bona educació integral.
Abans de llegir i escriure s'han de consolidar el sector motriu, el llenguatge i les relacions socials.
Confonen elevar el nivell educatiu amb saltar-nos els processos cognitius. Per a què serveix la pressa que aprenguin a llegir i escriure si quan arriben a final de primària no els ensenyem a comprendre el que llegeixen, a argumentar una resposta, a debatre i defensar una idea o un concepte?No serveix per res, solament perquè els adults es sentin més satisfets de com són de llests els nens d'ara .
Si voleu veure la notícia cliqueu aqui
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada